Po refactoringu w tym kodzie zmieniono dzielenie przez 2 na przesunięcie bitowe o 1. Co zostanie wypisane na konsolę?
#include "stdio.h"
#include "stdint.h"
int main(void)
{
uint32_t a = 4;
uint32_t b = 8;
printf("%d", a + b >> 1);
return 0;
}
Czy ten assert będzie spełniony?
_Static_assert(sizeof(int) > -1);
Czy rzutowanie z typu double na float może zajmować wiele instrukcji?
const uint32_t *ptr1;
uint32_t * const ptr2;
Co ten program wypisze na konsolę?
#include "stdio.h"
#include "stdint.h"
uint32_t a;
extern uint32_t b;
int main(void)
{
a = 5;
b = 10;
printf("%d, %d", a, b);
return 0;
}
Gdzie są alokowane zmienne automatyczne?
Jaką domyślną wartość ma niezainicjalizowana zmienna statyczna?
Czy możemy łączyć modyfikatory static i extern w jednej zmiennej?
Czy możemy łączyć modyfikatory const i volatile w jednej zmiennej?
Czy możemy łączyć modyfikatory static i volatile w jednej zmiennej?
Dodaj komentarz