Co ten program wypisze na konsolę?
#include "stdio.h"
#include "stdint.h"
enum state {ON, OFF};
int main(void)
{
enum state stop = OFF;
enum state flag = OFF;
enum state interlock = OFF;
if(ON == stop)
flag = ON;
interlock = ON;
if(ON == interlock)
printf("Open doors\n");
else
printf("Apply breaks\n");
printf("Sound alarm\n");
return 0;
}
/* USART1->DR to rejestr peryferiów */
(if (USART1->DR == DATA1) || (USART1->DR == DATA2))
{
...
}
/* USART1->SR to rejestr peryferiów */
((a == 0) && (USART1->SR & USART_SR_RXNE)) ? data = USART1->DR : data = EMPTY;
Co poniższy kod wypisze na konsolę?
#include "stdio.h"
#include "stdint.h"
enum state {INIT, RUNNING, STOP};
int main(void)
{
enum state s = RUNNING;
switch(s)
{
case INIT:
printf("INIT");
case RUNNING:
printf("RUNNING");
case STOP:
printf("STOP");
}
return 0;
}
Czy ten kod się skompiluje?
uint32_t var = 5;
uint32_t *ptr = &var;
void (*funptr)(void) = ptr;
Funkcje interfejsu (żadna nie zwraca wartości):
- init - przyjmuje konfigurację typu struct adc_params i callback uruchamiany w przerwaniu odczytu adc przyjmujący argument adc_data_t
- start - uruchomienie ciągłych konwersji adc - nie przyjmuje argumentów
- stop - zatrzymanie konwersji adc - nie przyjmuje argumentów
enum command {MOVE_DOWN, MOVE_UP, MOVE_LEFT, MOVE_RIGHT, STOP};
void process_command(enum command c)
{
switch (c)
{
case MOVE_DOWN:
move_down();
break;
case MOVE_UP:
move_up();
break;
case MOVE_LEFT:
move_left();
break;
case MOVE_RIGHT:
move_right();
break;
case STOP:
stop();
break;
}
}
Jaki jest efekt modyfikatora inline?
Dodaj komentarz